Dag lieve auto - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Richard Westen - WaarBenJij.nu Dag lieve auto - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Richard Westen - WaarBenJij.nu

Dag lieve auto

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Richard

13 Maart 2008 | Nieuw Zeeland, Christchurch

Een zeer triest moment is gekomen in mijn reis. Na 12.845 kilometer neem ik afscheid van mijn auto aangezien ze verkocht is!!!!!
2 dagen extra vakantie dus. Zaterdag naar de Hurricanes (rugby) en maandag lekker met de trein naar Picton, met de ferry naar Wellington en de volgende dag door naar Auckland. Maar nu eerst Christchurch bekijken.
Ik ben eigenlijk wel een benieuwd hoeveel mensen nu mijn blog lezen. Zou je daarom zo vriendelijk willen zijn om een berichtje achter te laten? Desnoods als anoniem zonder tekst. Mij maak je er blij mee :).

Richard

@ Sarah: dank je voor de tip van Arid. Ik zal er zeker heen gaan.

@ Pierre, Nanda, Jan & Caroline: Zin om toevallig op 27 maart naar Arid in de Mezz te gaan?

  • 13 Maart 2008 - 06:10

    Kitty:

    Hoi schat,

    Ik lees natuurlijk altijd je blog. ;)
    Heel fijn dat je de auto kwijt bent, maar ook wel een beetje raar. Zij is wel je voornaamste reisgenootje geweest. Gelukkig ben je niet lang alleen meer...
    Geniet van die laatste leuke dingen in NZ!!

    Dikke knuffel, Kitty

  • 13 Maart 2008 - 08:02

    Bart:

    Ik lees hem Richard! Geniet je nog wel ff van de laatste momenten? Voordat je weer naar stressvol Nederland komt en een baan gaat zoeken?

  • 13 Maart 2008 - 08:24

    Neeltje:

    Tjsa, lees ik al maanden in stilte je blog, moet ik opeens toch melden dat ik bij je fanclub hoor....

    liefs,
    Neeltje

  • 13 Maart 2008 - 08:48

    Gijs:

    Goh.. Nooit gedacht dat een auto vrouwelijk was... Geeft dat geen problemen met je richtingaanwijzer? :P

    Richke, maak er een mooi einde van heh! Spreek je snel!

    Houdoe,

    Gijs

  • 13 Maart 2008 - 09:20

    Lia:

    Het eerste dat ik iedere morgen doe (na opstaan uiteraard) is de computer aanzetten om te kijken of er een nieuw bericht is van jou. Soms stuur ik je blogs wel eens aan anderen door om te lezen. Zeer triest om je auto te verkopen maar ook juist fijn dat ze verkocht is. Gijs, voor mij is een auto juist vrouwelijk omdat je een auto met gepaste liefde moet behandelen. De richtingaanwijzer is geen probleem als de coordinatie van de bestuurder maar goed is, en dat zijn veelal de mannen. Bovendien is het opvallend dat vooral mannen opeens een Tomtom in de auto willen hebben omdat ze anders de weg niet kunnen vinden, ook als ze alleen zijn. Vrouwen doen het veel liever met een kaart. Veel romantischer.
    Veel plezier met de rugby. In de film de Whale Rider zie je ook meer van de oorsprong van de Haka!

    xx

  • 13 Maart 2008 - 09:32

    Pierre:

    Veel plezier nog in NZ.
    Lijkt me leuk om naar de Mezz te gaan ;)


  • 13 Maart 2008 - 10:00

    Nanny:

    Tuurlijk lees ik altijd je blog. Ik weet alleen niet altijd wat ik terug moet sturen. Je weet dat ik aan je denk ;)

    Ik weet nog niet van de Mezz. Kheb net wel een paar liedjes van ze geluisterd, maar ik laat t nog wel weten...

    Liefs, Nan

  • 13 Maart 2008 - 10:17

    Mec:

    yups lees hem elke keer!
    geniet nog een paar daagjes en tot binnenkort!
    Greetz

  • 13 Maart 2008 - 10:18

    Jessy:

    Hier nog een meelezer. En je bent alweer concerten aan het plannen? Mag ik dan zo vrij zijn om Werchter er alvast in te gooien? Line-up wordt beter en beter!

    Nog heel veel plezier die laatste dagen en tot gauw!

  • 13 Maart 2008 - 11:40

    Tonie:

    Hey lieve schat,
    wat ben je populair :P
    en ben nog steeds sacho dat het mij niet lukt om smiley's in de tekst te krijgen!!!!!!!

    dikke knuffel en kus

  • 13 Maart 2008 - 16:12

    Angelique:

    Ik lees je blogs.
    Geniet er nog van!

    Groetjes Angelique

  • 13 Maart 2008 - 18:34

    Joep:

    Als me pc meewerkt, lees ik je berichtjes bij hoor :P. Nog ff en dan mag je weer komen genieten van ons heerlijke nederlandse weer....
    t beste joh ;)

  • 14 Maart 2008 - 08:52

    Jaap:

    Ik lees je blog regelmatig hoor Richard. Ik heb ze niet allemaal gelezen, maar de meeste toch wel.
    Nog prettige dagen gewenst!

    grts Jaap

  • 14 Maart 2008 - 19:52

    Robert:

    Hoi Richard,

    Dat zal wel moeilijk zijn, afscheid nemen van je auto na zoveel kilometers. Krijg je toch een band mee :) Dat is toch al zo, je eerste auto vergeet je nooit... :)
    Wel blij dat je bijna terug bent. Er stuitert hier iemand heel erg heen en weer en ze kan niet wachten tot je er weer bent.
    Geniet van je laatste dagen daar, kunnen we elkaar binnenkort eindelijk eens ontmoeten.

    Groet,
    Robert

  • 15 Maart 2008 - 11:37

    Remmy:

    Natuurlijk lees ik je blog niet, ben altijd bier aan t drinken, maar ja dat was te verwachten.

  • 16 Maart 2008 - 09:06

    Gijs:

    Lia... I stand corrected! ;)

  • 17 Maart 2008 - 08:21

    Jos:

    Hoi Richard,

    Tuurlijk lees ik ook altijd je verhalen en ik hoor van Kitty natuurlijk nog veel meer.
    Goed dat je bijna weer thuis komt, kan je weer koffie voor mij maken.:)

    Groetjes Jos

  • 17 Maart 2008 - 18:49

    Jan & Caroline:

    Hier nog 2 lezers / berichtjes-achterlaters! Je hebt nog best een trouwe fanclub opgebouwd zo te zien :P.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Richard

Klaar met studeren, dus lekker 4 maanden naar Nieuw Zeeland. Lekker reizen, genieten en relaxen.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 183
Totaal aantal bezoekers 38140

Voorgaande reizen:

21 November 2007 - 21 Maart 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: